Large Traktor Stickers

Discussion in 'General DJ Forum' started by wgdavis78, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wgdavis78

    wgdavis78 Forum Member

    Messages:
    109
    Hey everyone,

    i picked up my S4 the other day and it did come with some stickers...however i am looking for a bigger size siticker..similar to the size of the one opposite of the headphone jack on the S4...

    does anyone know if native sends these out to customers?

    would love to put a large traktor sticker on my laptop clamshell lid!

    thanks!
     
  2. wgdavis78

    wgdavis78 Forum Member

    Messages:
    109
    anyone know where to get these?
     
  3. Karlos Santos

    Karlos Santos Rocket Man Moderator

    Messages:
    12,056
    Dunno. I hear that if you email Support they will send you some but ive never seen any large stickers.

    Wouldnt mind some myself.
     
  4. soulguru

    soulguru NI Product Owner

    Messages:
    312
    Karlos

    is that true? I can get stickers from support?
     
  5. Frace

    Frace Forum Member

    Messages:
    2,330
    Yep, just write them a mail.
     
  6. Karlos Santos

    Karlos Santos Rocket Man Moderator

    Messages:
    12,056
    Apparently a bunch of guys in the German forum did it.

    DJ Freshfluke will have the low-down on that...

    Flukey..?
     
  7. DJ Freshfluke

    DJ Freshfluke Traktor Mod Moderator

    Messages:
    26,779
    yeah, some ppl just wrote to the tech support and got some!
     
  8. O.D.

    O.D. Forum Member

    Messages:
    116
    My MacBook is still wearing a Traktor Skratch decal on it.


    Email sent!
     
  9. DJ Urkel Dee

    DJ Urkel Dee Forum Member

    Messages:
    75
    I did the same... I received them about a week later. For larger stickers u can also get them made... It's a spot online that does them for pretty cheap.
     
  10. ZILCH

    ZILCH NI Product Owner

    Messages:
    473
    i just emailed support to ask for the stickers

    just bought the s4 and a brand new shiny macbook pro, cant wait to put some NI/Traktor stickers on my macbook!

    i saw the apple shaped NI logo on djtechtools, i hope they send me some of those
     
  11. Karlos Santos

    Karlos Santos Rocket Man Moderator

    Messages:
    12,056
    Where? Linky please:)
     
  12. ZILCH

    ZILCH NI Product Owner

    Messages:
    473
  13. Fzang

    Fzang Forum Member

    Messages:
    316
  14. aeonstep

    aeonstep NI Product Owner

    Messages:
    107
    Yeah you write to support and they send you some stickers, love you native :) i get few weeks ago a bunch of stickers :)
     
  15. ZILCH

    ZILCH NI Product Owner

    Messages:
    473
    they havent even replied my email :( im a sad panda
     
  16. ZILCH

    ZILCH NI Product Owner

    Messages:
    473
    i cant believe they still havent replied my email til today!

    man i want those stickers, i did mention i dont mind paying for them, is there any way that we can buy them?
     
  17. DJ Freshfluke

    DJ Freshfluke Traktor Mod Moderator

    Messages:
    26,779
    ti-ta-ticket number? :)
     
  18. ZILCH

    ZILCH NI Product Owner

    Messages:
    473
    OMG! thanks! :lol: :D :lol: :)
    Ticket#2010111410002011

    Thanks Very much miss freshfluke :D

    i hope NI will send me the traktor stickers soon :D :D
     
    Last edited: Nov 21, 2010
  19. DJ Freshfluke

    DJ Freshfluke Traktor Mod Moderator

    Messages:
    26,779
    stickers might not be prio #1 at support atm :)
     
  20. TeLLy

    TeLLy NI Product Owner Extraordinaire

    Messages:
    6,430
    Yeah they're probably wading through all the tickets from the first-timers who bought S4 and can't figure out how to install or use it to play pirated mp3s on their crappy barely-capable-of-handling-even-basic-home-use Best Buy laptops with 40GB of bloatware still installed and every single extraneous service still turned on.

    Yes I'm bitter.
     
Thread Status:
Not open for further replies.