1. We're currently conducting systematic tests with the release version of macOS 11 (Big Sur) in order to offer full compatibility of our products as soon as possible. You can find our latest compatibility status - here

Please note that although announced at the same time as macOS Big Sur, Apple Silicon processors are an independent release with separate compatibility concerns for NI products. Compatibility with macOS Big Sur will not yet ensure compatibility with Apple Silicon processors. At the moment, Native Instruments products are not supported on computers with Apple Silicon processors. Read more - here

Dismiss Notice

Traktor 2.6 schreibt inkonsitente(???) ID3v2 Tags

Discussion in 'TRAKTOR' started by ripper_Tf, Oct 26, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ripper_Tf

ripper_Tf Forum Member

Hallo,
    momentan bin ich dabie einen ID3 Tager zu schreiben der unter anderem den Ranking Frame den Traktor benutzt lesen/schreiben kann. Beim Analysieren der Tags die Traktor geschrieben hat ist mir aufgefallen dass einige Frame doppelt vorkommen wenn man bei einem beriets analysiertem Track auf "write ID3 Tag" klickt oder einen Trackreanalysiert.
    Die ID3v2 Frames die doppelt geschrieben werden: Fbpm, Fbpmquality,Traktorid, Traktorlastplayed, Traktorpeakdb und traktorpercieveddb.
    Nach dem ID3v2 standard www.id3.org dürfen frames nur einfach/nicht doppelt vorkommen und schon gar nicht den gleichen Inhalt haben.

2. DJ Freshfluke

DJ Freshfluke Traktor Mod Moderator

ich hab das weitergeleitet und es konnte nicht reproduziert werden.

welche versionsnummer von traktor benutzt du? klick oben links auf das logo - im about fenster steht sie...

Thread Status:
Not open for further replies.