1. Updated TRAKTOR hardware drivers for Mac OS 10.9 and 10.10

If you are currently running Mac OS 10.9 or 10.10:

There is an important new driver update available for your TRAKTOR KONTROL S4 MK1, AUDIO 2 DJ, AUDIO 4 DJ, or AUDIO 8 DJ. These drivers fix an issue which occasionally caused the hardware to disconnect.

We strongly recommend this update to anyone using these TRAKTOR products with Mac OS 10.9 or 10.10 to ensure the best possible hardware performance.

To install the latest driver, please follow the link for your device and select version 2.7.0 to download.

Update TRAKTOR KONTROL S4 MK1
    Update AUDIO 2 DJ
    Update AUDIO 4 DJ
    Update AUDIO 8 DJ

If you are currently running Mac OS 10.8 or lower, please disregard this update.

Traktor a2 problemas de audio y pitch

Discussion in 'Foro de DJ’s en español' started by ISAACH, Feb 4, 2013.

1. ISAACH

ISAACH New Member

que tal amigos tengo una traktor a2 y todo funciona bien, solo que cuando la conecto al sistema de audio y le subo como que las canciones en traktor se cortan o se pausan seguidamente, la cancion sigue tocando pero pausadamente, alguien sabe por que? y por otro lado si alguien me apoya o me dice como en traktor se puede modificar el pitch ya que lo tengo como aumentado, es decir tengo una cancion que el bpm me lo detecta en 130 pero si lo pongo en otra pc de un amigo en 130 se escucha bien y en mi pc se escucha muy rapido apezar de que tienen la misma velocidad y si le vajo a 117 ya se escucha como en el pc de mi amigo, graciass

Share This Page